Stare i Nowe Fotele (jednocześnie) ♥♥♥



Dobry Wieczór Wszystkim !





Nie wiedziałam o czym zrobić pierwszego posta, więc zabrałam się jednak za konkrety ;)



Niedawno wyprowadziłam się z chłopakiem na "swoje" więc potrzebowaliśmy czegokolwiek na start. Sąsiedzi mieli dwa takie oto czerwone fotele, które były stare i długo nieużywane. Miały jednak jeden plus.... Były bardzo wygodne i do wyczyszczenia tylko, więc je wzięliśmy.

W nowym domku niestety nie pasują wcale kolorystycznie i obicie też już wymagało odświeżenia, a więc przyszedłczas na moje pomysły :D


Tak wyglądały na początku....



Potrzebny był tylko taker z kompletem zszywek wygrzebany z garażu mojego misia i dwa kocyki około 100/140 cm kupione w sklepie za 4,50 za 9.90 zł :D





Aaaaa... najpierw chciałam obić fotele bez rozkręcania ich, ale to byłoby za proste... Warto było bo efekt wyszedł bardziej profesjonalny ;D



A to właśnie efekt końcowy ! ♥❤♥❤♥
Wcześniej materiał był sztywny i niemiły w dotyku, a teraz jest milutki i pasuje to mieszkania tak jak chciałam. Kosztowało mnie to zaledwie 20 zł :D
Chciałabym jeszcze jakoś je ozdobić, ale to jeszcze kwestia czasu, bo nie chce przegiąć ;D


    

Aaaaaa i zajęło mi to dosłownie niecałą godzinkę a ile frajdy :D 




Dajcie znać co myślicie i jak można byłoby je udekorować :D

Tak jak mówiłam... dodaję wszystko tak jak wyszło więc nie wszystko będzie idealne, ale za to zrobione z serduszkiem :D❤


Pozdrawiam Was i byle do następnego posta :D

Szyminka

★★★★★★★

Komentarze

Prześlij komentarz